Veelgestelde vragen over kaartverkoop

Moet ik me op corona laten testen voordat ik een voorstelling kan bezoeken?
Voor de meeste voorstellingen moet u zich vooraf laten testen via 'Testen voor toegang'. Meer hierover leest u hier.

Waar kan ik kaarten kopen?
 
Kaarten zijn online te koop via de betreffende voorstellingspagina’s. 
Het programmaoverzicht is hier te vinden.

Hoeveel kaarten kan ik kopen?
Het aantal kaarten dat het Holland Festival kan verkopen, is vanwege de geldende coronamaatregelen beperkt. De capaciteit is bepaald op basis van de 1,5 meter-regeling. Iedere gast kan daarom maximaal 4 kaarten per persoon per voorstelling kopen. Mogelijk komen op een later tijdstip of tijdens het festival meer kaarten beschikbaar vanwege veranderende maatregelen. Dit maken we zo snel mogelijk bekend via de website en via de social media kanalen van het Holland Festival. 

Hoe koop ik kaarten voor een online voorstelling? 
Tickets voor de streams kunt u  online kopen via de voorstellingspagina's op deze website. 

Heb ik een account nodig om kaarten te kopen?
Als u voor de eerste keer een ticket koopt wordt u gevraagd uw adresgegevens in te vullen en een account aan te maken. Als u al een account heeft dan kunt u dit opnieuw gebruiken. Wilt u controleren of u al een account heeft, klik dan op Wachtwoord vergeten? bij IK HEB AL EEN ACCOUNT. 

Kan ik betalen met een podiumcadeaukaart? 
Ja, dat kanKies bij Betaalmethode Podium Cadeaukaart, er wordt een betaalscherm geopend. Vul het kaartnummer en de veiligheidscode in en kies Ga Verder’.  

Is er een wachtlijst als het vol is? 
Als een voorstelling vol is wordt er eventueel een wachtlijst aangemaakt waarop u uw gegevens kunt achterlaten. Mochten er extra plaatsen ter beschikking komen dan worden deze aangeboden via e-mail aan de personen op de wachtlijst. 

Kan ik last minute nog kaarten kopen? 
Vanwege de corona restricties is het NIET mogelijk om last-minute tickets te kopen, tenzij er een versoepeling wordt afgekondigd door dRijksoverheid. 

Kan ik ook aan de kassa kaarten kopen? 
Dit is afhankelijk van de locatie van de betreffende voorstelling. Kijk voor openingstijden van de kassa's op de websites van de desbetreffende theaters. Op de Holland Festivallocaties buiten de theaters is er geen kaartverkoop aan de kassa mogelijk.

Ik heb geen e-tickets ontvangen, wat moet ik doen? 
Voor vragen over niet-ontvangen e-tickets, kun je terecht bij [email protected] 

Wat gebeurt er met mijn kaarten als de voorstelling niet doorgaat?
Dan ontvang je het geld retour of kun je ervoor kiezen om het bedrag te doneren aan het festival.

Waar kan ik terecht met overige vragen over de kaartverkoop? 
Met alle vragen over de kaartverkoop kun je terecht bij [email protected] 

Meer veelgestelde vragen:
- over corona
- over editie 2021

Cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om zo uw online beleving te vergroten.

Meer informatie
Toestaan

Holland Festival gebruikt cookies om u een snellere en betere beleving aan te bieden op deze website. In de cookies worden hele kleine stukjes informatie opgeslagen, zodat onze website acties die u doet kan onthouden. Hierin worden geen persoonsgegevens verwerkt en we kunnen niet achterhalen wie u bent.

Websiteverbeteringen

We gebruiken Google Analytics om het verkeer te meten op onze website. Dit geeft ons inzicht hoe bezoekers onze website gebruiken en geeft ons de mogelijkheden om de website te verbeteren. Daarnaast gebruiken we Google Analytics voor remarketingdoeleinden via Google AdWords.

Informatie delen

We maken gebruik van Facebook, TwitterAddThis en Google Plus zodat u informatie kunt delen met uw vrienden via sociale media.

Video's

Om video's te tonen op onze website wordt een cookie gebruikt om te onthouden waar u bent gebleven tijdens het bekijken van de video.

lees ons cookie beleid

Geen cookie modus

lees ons cookie beleid
Top

Onze supporters

Naam
Holland Festival Ticketservice
Telefoon
t. 020 – 523 77 87
Bereikbaar
ma - vr, 13:00 – 18:00
(in juni ook op zaterdag en zondag)
op feestdagen gesloten
Volg ons via